Kesä on parhaimmillaan ja TV1:ssä on alkanut Allsång på Skansenin kausi.
On siis oikea kesäaika, ja eduskunnan täysistunnot jäävät nyt tauolle. Valiokunnat kyllä kokoontuvat myös istuntotauolla, mutta koko joukolla ollaan koolla taas syksyllä.
Nyt on hyvä aika SDP:n eduskuntaryhmän toivottaa kaikille oikein hyvää kesää! Nautitaan lämmöstä ja luonnon kauneudesta.
Rentouttavaa lomaa kaikille joilla sitä on, ia kiitos teille kaikille, jotka puurratte muun Suomen lomaillessa.

Vastaa
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.